alufælge problem
Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 09-03-04 10:41

jeg vil gerne ha et par alufælge på min gamle TEC King 500 nu her når
sæsonen starter, jeg har 13" stålfælge på nu, men vil gerne har et par 14 "
alu på, men hvor finder jeg nogle oplysninger om hvad mål de skal ha??

boltafstand-kransmål?????

Fra : Jørgen L

Dato : 09-03-04 12:29

"preben & Anne-Maj" <seerup@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
"
> alu på, men hvor finder jeg nogle oplysninger om hvad mål de skal ha??

Tal med en campingforhandler eller et dækcenter
de kan hjælpe dig.

Hilsen Jørgen

---

Fra : Kim Kristensen

Dato : 09-03-04 23:17

> [...]
"
> alu på, men hvor finder jeg nogle oplysninger om hvad mål de skal ha??

Nogle gange er det så heldigt at det er stemplet i stålfælgen, eksempelvis
4x100 og ET 35 eller noget der ligner.

Med venlig hilsen Kim