Mobilix succes !
Fra : JK

Dato : 26-04-01 08:09

Igår fik jeg Mobilix pakke m/ADSL modem -> og jeg kalder det et modem, idet
det sørme skal 'kalde op' -som var det et almindeligt modem -> nu har
den bare et IP nummer den 'ringer' op til.

hmmm... -det med at den skal kalde op, kan man nok leve med - det tar' ca.
lige så lang tid at koble op, som med ISDN.

Jeg valgte en 1024/256 forbindelse, og jeg må sige at jeg pt. (nu er der kun
gået 1 dag !) - er tilfreds med hastigheden -> downloadhastigheder på
90-120kb/sek.

.....dog vil jeg sige, at det ikke er HELT så enkelt som på
www.blivklogere.dk ! -> jeg tror at mange står af her og kontaker
kundeservice, mit gæt er, at Mobilix support har rigeligt at lave.

/JK

Fra : Poul Larsen

Dato : 26-04-01 15:32

ja det kan u da være tilfreds med jeg har i 16 dage være uden telefon og
asdl efter tilslutning
og de regner ikke med at jeg er på før en gang i næste uge
Poul

--
Med Venlig Hilsen/ Best Regards
Poul Larsen

Fra : Heimo

Dato : 26-04-01 16:25

"Poul Larsen" <plar@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> asdl efter tilslutning
> og de regner ikke med at jeg er på før en gang i næste uge

Kære Poul
du må da godt låne et skod modem af
mig )
mvh
Hans

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-01 16:25

"Heimo" <gammon@city.dk> wrote in message

> Kære Poul
> du må da godt låne et skod modem af
> mig )

Hvad skal han med det,,, han har jo heller ikke telefon...

Fra : Esben Hansen

Dato : 26-04-01 23:01

> Hvad skal han med det,,, han har jo heller ikke telefon...

Det tænkte jeg også på...