Grafikkort
Fra : Henrik

Dato : 26-04-01 07:56

Hejsa....
I forbindelse med nyindkøb af autocad-arbejdsstationer er jeg lidt i tvivl
om hvilket grafikkort som er bedst.
To forskellige firmaer har tilbudt mig nye maskiner med h.h.v. et Elsa
Erazor III NVIDIA M64 grafikkort, 32 Mb , og h.h.v. et 3d Labs Oxygen VX1,
32 Mb kort.
Er der nogle som kan anbefale et af disse kort, eller måske et helt andet ?
Autocadprogrammet er Acad 2000i med point, og med Win 2000 styresystem.

På forhånd tak

Henrik Nielsen

Fra : Peter

Dato : 26-04-01 13:30

"Henrik" <hbn@oj-h.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
?
> Autocadprogrammet er Acad 2000i med point, og med Win 2000 styresystem.

Elsa kortet har jeg ingen erfaringer med, men jeg er meget, meget tilfreds
med mit Oxygen VX1....!
OpenGL understøttelsen er fin på dette kort, d.v.s. god til 3D.
Kører AutoCAD 2000 / Win2000 SP1.

Peter