Fidnes der en gratis ISP uden tlf. forvalg~
Fra : Lars W. Andersen

Dato : 26-04-01 01:20

Hej,

jeg leder efter en gratis internet forbindelse, fra en ISP'er der IKKE
kræver forvalgskoder på opkaldsnummeret. (Til brug for opkald fra min
mobiltlf/Palm),

Jeg har ledt hos de ISP'ere jeg lige kunne komme på, men har ikke kunnet
finde nogen gratis forbindelse uden forvalgsnummer. Hvis der er nogen der
er faldet over en forbindelse hører jeg gerne om det !

/Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-04-01 02:49

Thu, 26 Apr 2001 02:20:21 +0200, skrev "Lars W. Andersen"
<lwa@image.dk>:

>jeg leder efter en gratis internet forbindelse, fra en ISP'er der IKKE
>kræver forvalgskoder på opkaldsnummeret. (Til brug for opkald fra min
>mobiltlf/Palm),

Get2net kan godt benyttes uden 1001og iflg. dem selv betaler man ikke
dobbelt takst (altså både hos telefonselskab og ISP), men minuttaksten
bliver lidt højere end, hvis du ikke bruger forvalg (du betaler normal
telefontakst).

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Lars W. Andersen

Dato : 26-04-01 03:40

Ja ! Det ser ud til at virke. Det eneste problem var da jeg ikke kunne
tilmelde mig 1001 da jeg ikke har nogen fastnet tlf. Men det har min far da
heldigvis .... han undrer sig nok når han får et brev ind ad døren .... :)

Tak for tippet !

mvh Lars

Fra : ASC

Dato : 26-04-01 14:19

Prøv SONOFON Internet, gratis abon. samt normale mobiltakster, afhængigt af
hvilken type abonnement (Variant !)du har. Du for dog max adgang til 9.6
Kbit/s. Hvis du vil højere op, skal du investere i et High Speed Data abon.
eller GPRS

mvh
ASC

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in article