MS Windows
briani 27239
Formatere ?
Fra : .Kody

Dato : 13-03-04 16:16

Hejsa

Jeg har lige installeret windows xp på en ny HD
Har sat den gamle i som slave d:, men der ligger windows jo også

Problemet er at jeg ikke kan få lov at formatere den gamle disk

..Kody

Fra : Peter Andersen

Dato : 13-03-04 16:48

".Kody" <kody@despammed.com> wrote in message
> [...]
> Har sat den gamle i som slave d:, men der ligger windows jo også
>
> Problemet er at jeg ikke kan få lov at formatere den gamle disk

Hej Kody
Nu er jeg nok ikke den klogeste på dette område, men indtil bedre hjælp
kommer kan jeg jo give mit bud som du kan prøve :
Har du været inden i admin tools-->compueter maneger, og prøvet at gøre det
derfra.

Sørg evt for at slaven ikke er sat som boot i bios

Ringe hjælp, men det var lige hvad jeg kom på med

Peter

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 13-03-04 18:12

hvis du har en startdiskette, start op på den og kør fdisk,husk at skifte
dil disk 2 ved tryk på 5, så kan du ikke komme galt af sted, slet alle
partitioner og opret nogle nye, derefter kan du formatere de nye drev du har
lavet.

med venlig hilsen eigil 38332019
eist7@webspeed.dk