HJÆLP til Titan eksternt USB-kabinet
Fra : Jakob Houkjær

Dato : 26-04-01 00:40

Nu har jeg omsider fået Titan TT-MR2000-kabinettet til montering af ekstra
HD, men hverken Win98 eller 2000 vil finde det automatisk, og det nytter
heller ikke noget at jeg installerer det manuelt. Jeg har prøvet andre
computere og et andet USB-Kabel, men den virker død. (selvom HD lyder OK når
jeg tænder for det)

Fra : HSN

Dato : 07-06-01 09:33

"Jakob Houkjær" skrev d. 26-04-01 00:40 dette indlæg :
> [...]
> heller ikke noget at jeg installerer det manuelt. Jeg har prøvet andre
> computere og et andet USB-Kabel, men den virker død. (selvom HD lyder

Hej Jakob Houkjær
Jeg har netop fået TT-MR2000 til at køre med en CD-brænder.
Jeg havde også problemer.
Det skyldtes fejl på disketten med drivere. Jeg kunne ikke læse filen
DSTUSB.SYS.
Efter at have fået en ny fil fra Titan, Taiwan kører det.
Når kabinettet tændes optræder men brænder som drev F:
Håber at dette løser dit problem - ellers skriv.
Med venlig hilsen
Hans Stig Nielsen

http://www.kandu.dk/