MS Windows
briani 27239
Hvordan åbner man dbx-filer
Fra : Sorensen

Dato : 12-03-04 14:50

Hvilket program bruger man til at åbne dbx-filer med. Jeg skal have slettet
nogle e-mails i outlook express, da programmet ikke kan starte op pga virus.

Fra : JSM

Dato : 12-03-04 14:58

"Sorensen" <ibib@soerensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket program bruger man til at åbne dbx-filer med.

Outlook express - som du allerede godt ved. eller f.eks DBX-viewer som
kan hentes på http://www.mitec.cz/

> Jeg skal have slettet nogle e-mails i outlook express, da programmet ikke
kan starte op pga virus.

Øh - hvorfor ikke bruge et antivirus-program i stedet ? Du behøver da ikke
at have OE kørende for at rense filerne for virus.
F.eks. Pandas online-scanner på www.antivirus.dk.

mvh
Jesper

Fra : Sorensen

Dato : 12-03-04 15:21

Har prøvet, men panda-virus program går i stå et bestemt sted ved en bestemt
e-mail, hver gang. Har prøvet at køre den 4 gange uden held. Og andre
virusprogrammer løser ikke problemet.

Fra : Hans Greve

Dato : 12-03-04 15:55

> [...]
bestemt
> e-mail, hver gang. Har prøvet at køre den 4 gange uden held. Og andre

Eller DBxtract = http://www.oehelp.com/DBXtract/Default.aspx

mvh.
Hans