MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ikon på skrivebordet?
Fra : Ove Kristensen

Dato : 11-03-04 15:50

Hej Allesammen !

Jeg får (og det er hvergang jeg fjerner det) et ikon med en tegn "en tilde"
nedenunder, og den ligger inde i documents/settings/mit navn/skrivebord/ og
den fylder 176740 - hvad pokker er det???

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-03-04 16:12

Har du checket for virus/spyware ?

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 16:27

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
og
> den fylder 176740 - hvad pokker er det???

En kopi af adressebogen i Outlook Express. Skyldes en bug i OE. Kan fjernes
uden problemer (men kommer igen).

Fra : Ove Kristensen

Dato : 11-03-04 16:37

"Mikael" <none> skrev i en meddelelse

[klip]

> En kopi af adressebogen i Outlook Express. Skyldes en bug i OE. Kan
fjernes
> uden problemer (men kommer igen).

Ja, men så er jeg mere rolig, jeg bruger både Norton Security & Ad-Aware
sååhhh....

Med venlig hilsen og tusind tak for hjælpen
fra
Ove i Ringsted.