MS Windows
briani 27239
exe fil problem
Fra : Claus

Dato : 09-03-04 17:46

Hej

Når jeg exekverer en exe fil sker der ingen ting (gælder alle former for exe
filer) Jeg har lige prøvet Sisi Sandra.exe som virkede fint??!!, men de
andre exe filer jeg har f.eks antivirus og div. spil virker stadigvæk ikke.

Programmet starter ligesom op men kun i ca. ½ sekund, og derefter går alt
tilbage som før jeg trykkede på exe filen.

Hvad skyldes dette?
Er der en løsning så jeg kan udføre exe filer (er det noget i min
opsætning)?

Jeg har kontrolleret for virus (incl online scan) mm. og der er ikke noget
galt umiddelbart.
Problemet er opstået i løbet af de sidste par uger, og jeg har ikke
installeret noget nyt, som skulle kunne lave om på opsætning mm.

Hilsen

Claus