MS Windows
briani 27239
Delfolders.exe er mistet
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 09-03-04 15:52

Jeg har mistet en fil som skulle ligge her:
C:\WinNT\System 32\Tools\Delfolders.exe
er der ikke en der kan hjælpe mig med den, den ligger tilsyneladende
ikke på Windows XP CD
ville det hjælpe at geninstallere XP
mvh Ebbe

Jeg har set på google, jeg er ikke den eneste,
men jeg fandt ingen løsning

Fra : Leony

Dato : 09-03-04 16:57

In news:n5mr40lvkm244p9vnckdro7g8ouvgculpp@4ax.com,
Ebbe Hansen <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> typed:

> Jeg har mistet en fil som skulle ligge her:
> C:\WinNT\System 32\Tools\Delfolders.exe
> er der ikke en der kan hjælpe mig med den, den ligger tilsyneladende
> ikke på Windows XP CD

Jeg fandt en post med 2 mulige løsninger:
http://groups.google.com/groups?q=delfolders.exe&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=uphu%236O0DHA.2928%40TK2MSFTNGP09.phx.gbl&rnum=4

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 09-03-04 18:44

On Tue, 9 Mar 2004 16:57:22 +0100, "Leony"
<leonyremovethis@tiscali.dk> wrote:
klip

>Jeg fandt en post med 2 mulige løsninger:
>http://groups.google.com/groups?q=delfolders.exe&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=uphu%236O0DHA.2928%40TK2MSFTNGP09.phx.gbl&rnum=4

Mange tak for forsøget, men det var vist en klam fidus, messenger har
jeg fjernet forlængst
mvh Ebbe

Fra : Leony

Dato : 10-03-04 18:34

In news:qf0s401rh4qcshg3lj1cq1lr0r0li6nnr0@4ax.com,
> [...]

> Mange tak for forsøget, men det var vist en klam fidus, messenger har

Jeg gav desværre det forkerte link - undskyld.
Denne gang vælger jeg at kopiere indlægget i stedet for.
----------
Fra:Foldageren (martin@martinfoldager.dk)
Emne:Windows XP Startup fault Delfolders.exe
Nyhedsgruppe:microsoft.public.windowsxp.help_and_support
Dato:2003-11-17 09:00:46 PST

Everybody who has a problem with the error message "Windows can not
find C:/windows/system32/delfolders.exe" - can do one of two things:

The easy one;
Go start=>run=>regedit
Make a search for delfolders and delete the program key and evrything
related to it, this will not harm in anyway because the file is
already missing and the computer runs fine except for the error
message, if anything else is wrong it has nothing to do with this!

The hard one;
Delfolders is related to a program wich name a can't remember right
now, but that program is a part of the Nvidia complete software
installation and to make it work you have to find another driver here
http://www.guru3d.com or http://www.nvidia.com etc.
The fault comes because of what I know the software ver. 45.11 on XP;
try to get some never ones for your video card.

This is the end of my advise, I hope you find it usefull.

/Martin Foldager
Software developer
-------------

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 10-03-04 19:29

klip
>The easy one;
>Go start=>run=>regedit

Bingo, der var den,
burde jeg have kunnet fundet den selv ?
ja, men hvor tit klokker man ikke i det.
Mange tak for hjælpen
mvh Ebbe

Fra : Leony

Dato : 11-03-04 16:14

In news:2cnu40p2lumbe334atldbn5j9mnqh8b80i@4ax.com,
Ebbe Hansen <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> typed:

> Bingo, der var den,
> burde jeg have kunnet fundet den selv ?

Nogle gange kan man ikke se skoven for bare tæer.

> ja, men hvor tit klokker man ikke i det.

Tja, det kan jeg jo godt snakke med om.

> Mange tak for hjælpen

Velbekomme.