MS Windows
briani 27239
Print screen - DOS
Fra : Peter Jensen

Dato : 09-03-04 08:59

Selv om denne nyhedsgruppe hedder "ms-windows", prøver jeg alligevel !!

Jeg har en pc som booter i DOS mode. Jeg forertager forsk. operationer som
jeg gerne ville have dokumenteret vha. af skærmprint ! Findes der en dos
editor hvor jeg kan indsætte skræmprint ? Der er IKKE nogen form for Windows
på maskinen.

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 09-03-04 09:12

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> wrote in message
> [...]
> editor hvor jeg kan indsætte skræmprint ? Der er IKKE nogen form for Windows

Tryk på PrintScreen knappen og den printer ud på printeren.
Alternativt installer et Prn2File program der kan printe til en tekstfil.

--
Bjarne Duelund

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 09-03-04 09:31

"Bjarne Duelund" <duelund@_X_danbbs.dk> wrote in message
> Alternativt installer et Prn2File program der kan printe til en tekstfil.

For at være mere specifik, den redirigerer udskriftjob fra en LPT port til en tekstfil - virker
også ved PrintScreen.
Den kan helt sikkert findes på nettet.

--
Bjarne Duelund

Fra : Leony

Dato : 09-03-04 13:02

In news:gPe3c.1397$Td4.390@news.get2net.dk,
Peter Jensen <peter1969@removemeofir.dk> typed:

> [...]
> ! Findes der en dos editor hvor jeg kan indsætte skræmprint ? Der er
> IKKE nogen form for Windows på maskinen.

Ved ikke om denne vil virke:
http://www.nu2.nu/scr2htm/
men du kan jo prøve.

--