Række statistik i tabel/række - Sidste opd~
Fra : Christian

Dato : 14-03-04 16:19

Hej
Jeg kører et "nyhedsscript" som gemmer dataene i en MSQL database.

Række statistik : Erklæringer Værdi
Format dynamisk
Rækker 25
Række længde ø 426
Række størrelse ø 508 Bytes
Næste Autoindex 35
Oprettelse 30/01 2004 kl. 16:31:52
Sidste opdatering 11/03 2004 kl. 21:50:58

Den dato som står ud fra "Sidste opdatering", kunne jeg godt tænke mig at
kunne
hente frem og indsætte på en infoside på min hjemmeside, som informere de
besøgende
om hvornår der sidst er postet et indlæg...

Kan det lade sig gøre ? og hvilken kode skal jeg indsætte på infosiden ?

Pft Christian

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 14-03-04 16:21

"Christian" <fals@mail.dk> tastet:

> [...]
> informere de besøgende
> om hvornår der sidst er postet et indlæg...
>
> Kan det lade sig gøre ? og hvilken kode skal jeg indsætte på

Hva gjør phpMyAdmin for å finne det ut ?

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@online.no

Fra : Christian

Dato : 15-03-04 11:22

Hej
I phpMyAdmin klikker jeg på den tabel i højre side, som jeg jeg vil se
info om, ex. "book_data".

Her kommer så en side med bla. række statistik (som nedenfor)

Hvordan kan jeg indsætte "sidste opdatering" / "last modified" på en webside
som php. script ?

Pft Christian