Cookie-problemer
Fra : Kasper Kristensen

Dato : 13-03-04 11:35

Hej NG.

Følgende tilsyneladende banale setcookie() volder mig store hovedbrud. Jeg
har disse to filer:

setcookie.php:

<?
setcookie("cookie1","HELLO WORLD 1",time()+3600);
setcookie("cookie2","HELLO WORLD 2",time()+3600);
?>

showcookie.php:

<?
echo $_COOKIE["cookie1"]."<br>";
echo $_COOKIE["cookie2"]."<br>";
?>

Hvis jeg kører setcookie.php og derefter showcookie.php får jeg følgende.

Notice: Undefined index: cookie1 in C:\Apache
Group\Apache2\htdocs\showcookie.php on line 5

HELLO WORLD 2.

Med andre ord bliver kun den første cookie sat. Jeg har prøvet at køre
phpinfo() og den bekræfter at cookie1 ikke bliver sat, så det er ikke
showcookie.php, der er problemet. Jeg har prøvet at udvide det til flere
cookies, og det er altid kun den sidste cookie som bliver sat, og jeg har
prøvet at køre det både under Explorer og Opera.

Mit system er PHP 4.2.2/Apache 2.0.39 på Win2000SP3.

Jeg har fået en anden til at køre det under en lidt ældre PHP, og her
virkede det fint. Hvad i alverden går galt? Er det noget i min PHP.ini eller
httpd.conf?

Cheers

Kasper

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 13-03-04 12:47

> Mit system er PHP 4.2.2/Apache 2.0.39 på Win2000SP3.

Jeg har lige fundet ud af, at det virker på PHP4.3.4, hvilket mit webhotel
kører, så jeg tester det bare der.

Kasper