Billed indsætning i nyhed
Fra : DrOnE

Dato : 10-03-04 21:05

Hejsa
Jeg har længe ledt efter et nyhedsscript hvori man kan smide billeder ind.
Mange har skrevet til at du "bare skal gøre, sådan og sådan" men eftersom
jeg endnu ikke er den skarpeste til det så vil jeg bare gerne have noget
script jeg kan lege med.

Det skal være:
Nyhedsscript hvor man skriver via forms; overskrift, brødtekst, og hvem det
er skrevet af.
Har ingen indblik i hvordan det fungerer men så skal man jo også kunne
oploade et billed så som automatisk bliver includeret i teskten

Jakob - Tak

Fra : Christian

Dato : 14-03-04 16:10

http://www.cutephp.com/cutenews/

Fra : DrOnE

Dato : 14-03-04 18:09

Har kendskab til dette script, men det var mere et script, altså selve
koden, jeg var interesseret i.
Cutenews er et færdigt script, det kan jeg ikke bruge.

Jakob