Hjælp til popup-vindue i PHP...
Fra : Lasse Madsen

Dato : 09-03-04 18:35

Jeg har nogle dataer, som bliver hentet frem fra PHP, og dem vil
jeg så have udskrevet, og der vil jeg så have et popup-vindue,
der popper frem med dataerne, men uden baggrunden osv., som jeg
har lagt frem til at komme i selve ouputtet...

Kan det lade sig gøre???

Jeg har prøvet med Javascript, men det vil ikke lykkedes for
mig...

Jeg har lavet et link, som man kan trykke på for at udskrive det,
der er i vinduet...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : PHP.Kenneth

Dato : 09-03-04 20:42

Jeg tror du er gået forkert som du selv skriver noget med så skal du
have fat i noget Javascript tror ikke det kan laves i PHP eller det
kan det sikkert men det er nok meget bedre og nemmere i Javascript
tror jeg :D

Fra : Lasse Madsen

Dato : 18-03-04 16:01

PHP.Kenneth wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> have fat i noget Javascript tror ikke det kan laves i PHP eller det
> kan det sikkert men det er nok meget bedre og nemmere i Javascript

Jeg har en HTMl-fil med en form, som man skal udfylde, og den sender
det så til en PHP-fil, kan den PHP-fil så ikke sende det videre til en
anden PHP-fil, for jeg skal bruge 2 PHP-filer så???