Undgå warnings ved brug af stat()
Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 01-03-04 22:57

Hej,

Hvordan slipper man egentlig af med den irriterende warning man får,
når man bruger stat() til at checke om en fil overhovedet eksisterer?

Det bedste jeg har kunnet finde på, er at pakke stat ind i
error_reporting(), men det er IMHO en uelegant løsning.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge

Fra : Jonas Delfs

Dato : 01-03-04 23:19

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@bakkelygaard.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvordan slipper man egentlig af med den irriterende warning man får,
> når man bruger stat() til at checke om en fil overhovedet eksisterer?

file_exists() ?

> Det bedste jeg har kunnet finde på, er at pakke stat ind i
> error_reporting(), men det er IMHO en uelegant løsning.

Videre kønt er det heller ikke, men et @ foran stat ignorerer ligeledes evt.
fejlmeddelelser.

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 01-03-04 23:26

"Jonas" == Jonas Delfs <jonas@NOSPAMdelfs.dk> writes:

> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@bakkelygaard.dk> skrev i en meddelelse

> file_exists() ?

Tak. Jeg har helt klart kodet for meget C til at kunne tænke
ordentligt i andre sprog.