php poll
Fra : Maria

Dato : 25-02-04 12:44

Hej,
ja, det er allerede mig igen.
Det lykkedes mig efter en times tid med bøvl at få en php poll op at køre.
(dog kun som test). Resten af siden "mangler".

Hvis jeg gerne vil have poll'en højrestillet eller på anden måde placeret
andetsteds - hvad gør jeg så? Jeg har prøvet med css (som jeg også er
spritny i), men det virkede ikke. Resten af siden/siderne skal laves i css i
Notepad/Webwriter, da jeg er gået væk fra WYSIWYG.

Nogle forslag? Test pollen er her:
http://www.firtheaven.com/pollfolder/testphp.php

MVH Maria

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-02-04 13:05

Maria skrev:

>Hvis jeg gerne vil have poll'en højrestillet eller på anden måde placeret
>andetsteds - hvad gør jeg så?

Lav en klasse i dit CSS:

..boks { float:right; }

Og put tabellen ien DIV:

.... tabel ...

PS. Dokumentet er fuldt af fontkommandoer. Det gør koden meget
større end nødvendigt (og irriterer os der hellere vil læse med
den font vi selv har valgt).

--
Bertel

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 25-02-04 13:26

Maria wrote:

> [...]
> spritny i), men det virkede ikke. Resten af siden/siderne skal laves i css i
> Notepad/Webwriter, da jeg er gået væk fra WYSIWYG.

Det har ikke noget med php at gøre, html-spørgsmål kan du stille i
dk.edb.internet.webdesign.html

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Maria

Dato : 25-02-04 13:31

"Nezar Nielsen" <tumpen@fez.dk> skrev i en meddelelse

> Det har ikke noget med php at gøre, html-spørgsmål kan du stille i
> dk.edb.internet.webdesign.html

Beklager meget. Jeg overvejede det inden jeg spurgte, men tænkte at siden
det var en php poll hørte det til her, da der måske var specielle regler.

MVH Maria
p.s. Takker Bertel, jeg kigger på det. Det med fontene er en fejl. Det
bliver fjernet, der skal heller ikke være tabeller. Jeg satte det ind fra en
demo for at teste det og glemte at fjerne det igen.