Installation af PHP4
Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 22-02-04 10:36

Hej

Jeg har fået af vide at man skal have IIS installeret på sin computer for at
kunne se PHP-filer... hvis det er rigtigt, så må der da være en måde hvor
jeg kan skaffe IIS?

Hilsen Morten
www.Mortenmk.tk

Fra : Lars K.

Dato : 22-02-04 10:51

In article <403877f2$0$29330$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
Mortenmk@privat.dk says...
> Jeg har fået af vide at man skal have IIS installeret på sin computer for at
> kunne se PHP-filer... hvis det er rigtigt, så må der da være en måde hvor
> jeg kan skaffe IIS?

Det kan jeg ikke forstå. Du kan hente php har
http://www.php.net/downloads.php

Hvilken webserver bruger du, måske kan det være noget der

--
Lars - 9000 Østbyen
Mit legerum :) http://www.evt.dk

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 23-02-04 10:28

Morten M. Kaastrup wrote:
> [...]
> kunne se PHP-filer... hvis det er rigtigt, så må der da være en måde hvor

tjah, hvis du bruger det rigtige MS styresystem og har licenserne iorden
kan du jo bare installere fra cd'en...

Men du kan også serve php via apache fra en windows-maskine.
(http://httpd.apache.org)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk