problem med mail tilmelding
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 14-03-04 12:45

jeg søger en slags mail tilmelding til min hjemmeside

det skal være sådan at folk kan skrive deres mail i en box og så
modtager jeg deres mail så jeg ved hvem der skal ha fx et
nyhedsbrev..

hjælp så hurtigt som mulig :P

--
Tommy

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-04 15:21

> hjælp så hurtigt som mulig :P

Find ud af hvad for en mail komponent du har tilknyttet til din webhotel
ellers bruger CGI som er med i hver webhotel

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 17-03-04 02:01

N9 wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Find ud af hvad for en mail komponent du har tilknyttet til din webhotel
> ellers bruger CGI som er med i hver webhotel

hmm okay jeg har fundet sådan en boks hvor man kan skrive din mail i og
trykke "send". men hvordan får jeg den så til at sende til min mail når
folk trykker send, så jeg ved hvem der vil modtage nyheder ?