Fastgør en pil eller en tekst til et bille~
Fra : Birte Johansen

Dato : 12-03-04 18:45

Jeg har lavet en vejledning med nogle skærmkopier på. Disse
skærmkopier er i JPEG format. På disse har jeg sat nogle pile for
at vise hvor der skal tastes. Problemet er at pilene flytter sig
afhængig af browserens størrelse. Hvordan fastgør jeg pilene til
billedet, således at de er låst fast til et bestemt sted på
billedet uanset hvilken browserstørrelse der køres i. Jeg har
prøvet med tegning-fastgør-til figur.
Er der nogen der kan hjælpe.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 20-03-04 17:54

Hej

Hvad med at åbne skærmbilledet i et billedbehandlingsprogram og sætte pilen
på, og derefter gemme som ét billede? Det lader sig snildt gøre i f.eks.
Photoshop, men jeg mener også at Paint Shop Pro har muligheden for at
arbejde i flere lag og derefter sammenkopiere lagene.

Mvh Charlotte