lodret linie i MS FP
Fra : Cronos

Dato : 09-03-04 20:55

Harj

hvordan laver jeg en lodret linie som den man ser til venstre her
på html.dk!? Har fundet ud af hvordan man laver en vandret linie,
men aner ikke hvordan man laver en lodret!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-03-04 21:53

Jeg er ikke på www.html.dk så jeg kan ikke se en lodret linie.

--
MVH Lars
-som hader de åndsvage spørgsmål som kommer fra www.html.dk

Fra : Morten

Dato : 14-03-04 12:45

> MVH Lars
> -som hader de åndsvage spørgsmål som kommer fra www.html.dk

Hvorfor "hader" du spørgsmål fra html.dk.
Kan du så ikke´bare lade være med at læse dem ?

Op med humøret.

MVH
morten