publish web
Fra : Maria Leger

Dato : 07-03-04 19:10

Jeg har lavet et forum i frontpage2000 som skal integreres på min
håndkodet side... jeg har læst mig til at man skal uploade via FP
og ikke FTP men det kan jeg ikke. Får følgende fejlmeddelelse "
An error occurred accessing your Front page web-files....."

Hvad gør jeg forkert?

Jeg bruger ellers ALDRIG frontpage og har ingen erfaring med det
program.

Venlig hilsen

Maria

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 07-03-04 22:45

skal du udgive med FP på FPs måde, skal din udbyder understøtte det med
FP-extensions.

--
ahw