Starthotel.dk
Fra : NS-Genie©

Dato : 04-03-04 20:42

Hej NG

Vil bare lige opfordre alle til at holde sig fra Starthotel.dk...
ikke siden, men deres produkter...de holder ikke hvad de lover og deres
support stinker, især når man påpeger at de ikke lever op til deres
lovninger...

-Genie©

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-03-04 22:07

"NS-Genie©" <genieREMOVE@ns-genie.dk> skrev :

>Vil bare lige opfordre alle til at holde sig fra Starthotel.dk...

Og hvad har det med denne gruppe at gøre.

Den rigtige er news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Og så ville en uddybning jo nok ikke være af vejen, hvis du
poster i den rigtige gruppe.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : NS-Genie©

Dato : 05-03-04 15:46

Hvis du læste hele beskeden og ikke kun første linje som du har kopieret, så
ville du se en uddybelse...

Men det har intet med denne gruppe at gøre...ville bare "advare" folk...

-Genie©

Fra : Gevaldi

Dato : 05-03-04 19:51

NS-Genie© skriblede:
> Hvis du læste hele beskeden og ikke kun første linje som du har
> kopieret, så ville du se en uddybelse...

Jeg ka' stadig ikke se nogen uddybelse.

Hvis du så lige læser dette, så vil du finde
ud af hvorfor Knud kun *kopierede* dette
som du siger:

Fut etiketten.

--
/Gevaldi

Fra : rasmus carlsen

Dato : 09-03-04 11:07

"NS-Genie©" <genieREMOVE@ns-genie.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke siden, men deres produkter...de holder ikke hvad de lover og deres
> support stinker, især når man påpeger at de ikke lever op til deres

- jeg har nu kun absolut gode erfaringer ... især med deres mail-support.
Prøv at dele din erfaring i den rigtige gruppe ...

ras