GUI
Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 11:35

Jeg har downloadet nogle GUI fra www.guistuff.com og når jeg får dem ned
og pakket ud ligger de som .tif filer, men hvordan får jeg dem
implementeret på mine websider - de tutorials jeg har kunnet finde
beskriver ikke dette?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-03-04 13:56

"Skovge" <skovge (snabela) lite.dk> skrev :

> [...]
>og pakket ud ligger de som .tif filer, men hvordan får jeg dem
>implementeret på mine websider - de tutorials jeg har kunnet finde

I teorien kan du bare sætte dem ind som andre billeder, men så er
det ikke sikkert at de vil blive vist i alle browsere og vil også
være for tunge.

Konverter dem om til *.png, *.gif eller *.jpg i et grafikprogram,
hvilket format, der er bedst er afhængig af billedet, hvor mange
farve, er det fotos eller stregtegninger osv.

Vær dog lige opmærksom på ophavsret, om du har lov til at bruge
på din hjemmeside.
--
Knud