knap i lag (layer)
Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 24-02-04 12:31

Kan jeg få en knap fra et lag, til at pege på et andet billede i et andet
lag ?
og hvordan gør man

Jens

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-02-04 00:53

Hvordan "pege"?

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 25-02-04 09:37

> Hvordan "pege"?

således at knappen åbner noget html i et andet layer

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-02-04 23:44

Hvis du placerer en IFrame i din div kan du åbne en side i den. Ellers
skal det løses serverside.

On Wed, 25 Feb 2004 09:36:39 +0100, "Jens S. Rasmussen"