Indtast et brugernavn
Fra : Johnny Sørensen

Dato : 23-02-04 20:05

Hej

jeg har et problem med min hjemmeside. Jeg vil gerne lave et felt
hvor brugeren skal indtaste et brugernavn for derefter at blive
sendt til en personlig side, altså bruger "hans" bliver sendt til
hans.htm og bruger "lone" til lone.htm osv.

siden er lavet med ramme og feltet skal være i én ramme, men
resultatet skal vises i en anden.

(Det behøver ikke være en sikker side)

hvis i ser her: http://www.lw8info.dk/dk/index.htm
til højre er der en rullemenu, det er den jeg gerne vil skifte ud
med et felt hvor man selv skal skrive navnet, der skal vel også
være en send knap.

Jeg håber meget der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Johnny Sørensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne