søgeformular FP 2002
Fra : Bent S. Falkenberg

Dato : 21-02-04 21:23

Da jeg skiftede til FP 2002 virkede min søgeformular (til webstedet)
ikke mere.
En henvendelse til min udbyder Netsite.dk affødte nedenstående svar:
"Jeg formoder der er tale om søge funktionen i FrontPage. Denne
funktion er desærre ikke længere at finde i det nyeste server software
fra Microsoft."
Kan det nu være rigtigt ?
B.S. Falkenberg

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 22-02-04 11:29

Nej, det er ikke korrekt - men nogle udbydere vælger at slå den fra fordi de
mener at funktionen belaster deres serveres CPU for meget. Den findes i FP
2002 og ´jeg har benyttet mig af den indtil man udfasede den fra udbyders
side, så svaret er ímho noget sludder.

--
ahw

Fra : Bent S. Falkenberg

Dato : 23-02-04 00:02

tak for svaret Arne, men hvad stiller man op når Netsites svar er
sådan:

"Hej Bent
Funktionen findes i FP2002 på klientsiden, men på serversiden er den
teknologi der benyttes i længere videreført aktivt i Windows Server
2003.
/Jesper"

Måske skal svaret søges i Windows server 2003??
Under alle omstændigheder ville det jo være rart om udbyderne gjorde
lidt mere ud af tilvalg og specielt fravalg.
Bent S. Falkenberg

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 23-02-04 19:09

Firmaet har ikke ret - funktionen findes ganske korrekt på klientsiden, men
også på FrontPage 2002 - min nuværende udbyder benytter sig af Windows 2000
server - og FrontPage Ext. 2002 giver også den mulighed - så hvad de mener
med det, de skriver, er jeg ikke helt klar over - det virker som om de ikke
helt har styr på hvad de selv mener -og teksten er noget kryptisk.

Det, jeg kan konstatere er at man både med FP 2000 ext og FP 2002 ext kan få
søgefunktionen til at fungere uanset om det er på w2k-webserver eller en
apache-server.