Q: Trådløst tastatur, mus eller fjernbetje~
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 14-03-04 17:53

Har bygget en barebone PC, der sidder monteret på mit TV i stuen... Der er
et Hauppuge WinTV PVR kort, og adgang til Internet via netvaæket... Det hele
betjenes i øjeblikket med tastatur og mus, men jeg vil gerne have npget
smart der fungerer fra sofa´en...

Hvad er smart, når maskinen ikke skal bruges til at surfe på nettet, men
primært være en video optager, og måske også være en MP3 afspiller en gang i
mellem ???

S.U.

---
MBJ

Fra : Michael

Dato : 14-03-04 18:52

"Morten Bo Jensen" <giant*GRIS*@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> primært være en video optager, og måske også være en MP3 afspiller en gang

Nedst. link kunne være en løsning...

http://www.palmbutler.dk/default.asp

/ Michael...