Langsomt c drev....
Fra : Kenneth Felber

Dato : 14-03-04 12:14

Hej

Her for et stykke tid siden begyndte min ene HD pludselig at være
langsommere når man kiggede på filer i mapper, der havde en del MB i
sig, og kørte ie (der frøs hver gang man lukkede det)

Hvad kan man gøre?

Fra : Casablanca

Dato : 14-03-04 15:12

Kenneth Felber skrev:

> [...]
> langsommere når man kiggede på filer i mapper, der havde en del MB i
> sig, og kørte ie (der frøs hver gang man lukkede det)

En gang Chkdsk og Defragmentering har nogle gange løst diskproblemer for
mig. Men det har du måske prøvet...

Casablanca

...Ved svar pr email, fjern "fjerndette".

Fra : Kenneth Felber

Dato : 14-03-04 15:49

Casablanca wrote:

> En gang Chkdsk og Defragmentering har nogle gange løst diskproblemer for
> mig. Men det har du måske prøvet...

ja det har jeg.... Og det er blevet lidt bedre, men ikke meget...