AMD Barton 2500+ BOX?
Fra : Vega

Dato : 12-03-04 18:11

Hej.

Hvordan er BOX køleren til denne CPU, er den okay? Jeg skal bygge en pc'er
til min søster.
Den skal bruges til spil og internet.

Mvh. Vega.

Fra : Lasse

Dato : 12-03-04 18:35

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Hvordan er BOX køleren til denne CPU, er den okay? Jeg skal bygge en pc'er
> [...]

Jeg synes den er fin. Den larmer måske lidt for nogen, men jeg synes ikke
det er galt.

Lasse

Fra : Vega

Dato : 12-03-04 18:47

"Lasse" <lasnSLETDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg synes den er fin. Den larmer måske lidt for nogen, men jeg synes ikke
> det er galt.

Hvad er din CPUs temperatur på med BOX køleren?

Mvh. Vega.

Fra : Lasse

Dato : 12-03-04 19:31

> [...]
>
> "Lasse" <lasnSLETDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse

> pc'er

> Hvad er din CPUs temperatur på med BOX køleren?

Har den ikke mere, har fået ny CPU.

Men den passer vel til den CPU du køber, så det burde jo ikke være et
problem.

Jeg vil skyde på 40-45 grader idle og 50-55 load. Kommer lidt an på om du
vil installere ekstra køling, bagpå kabinet.

Lasse

Fra : Ivan G

Dato : 12-03-04 20:12

> Jeg vil skyde på 40-45 grader idle og 50-55 load. Kommer lidt an på om du
> vil installere ekstra køling, bagpå kabinet.

Lyder ikke skævt, måske lidt højt ved full load. Med en standard titan-køler
alu-var min nede på 33-34 grader idle og under 40 full load......men skal du
ikke overclocke og kan leve med støjniveauet, er det en ok køler. Ellers
brug et par hundrede på noget andet af kobber....

Ivan G

Fra : Vega

Dato : 12-03-04 20:54

"Ivan G" <nix@pille.du> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke overclocke og kan leve med støjniveauet, er det en ok køler. Ellers
> brug et par hundrede på noget andet af kobber....

Den skal ikke overclockes.
Hvor meget støjer den sådan ca.?

Mvh. Vega.

Fra : Lasse

Dato : 12-03-04 22:36

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]

Tror faktisk det svinger lidt.. Har installeret et par stykker med
medfølgende køler. En af dem kunne jeg ikke høre og en anden larmede lidt,
dog ikke SÅ meget. Vil skyde på 30dB for den højeste.

Men du kan jo købe en udemærket lydsvag køler til omkring en 100 kr seddel.

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=78039 - Dette er f.eks. en MEGET
god køler til prisen. Har selv monteret den på min fars computer. XP2000+
(1800 MHz) og den siger faktisk ingenting. Den er 35 idle og 43 full load.
Der er dog monteret en Pabst 12dB i bunden af kabinettet, men tvivler på den
har så meget at sige.

Hilsen
Lasse

Fra : Ivan G

Dato : 13-03-04 00:50

> [...]
> Der er dog monteret en Pabst 12dB i bunden af kabinettet, men tvivler på

Ja den er udemærket til prisen.