gammel ram
Fra : Peter Sepstrup

Dato : 12-03-04 14:35

Hejsa!

Her på mit arbejde har vi fået en server sat i drift (og det skal være
den, spørg ikke hvorfor) som er noget gammelt pentium pro halløj og den
skal vi have skaffet noget mere ram til... jeg har tjekket edb priser
lidt + googlet lidt men har ikke rigtig fundet noget.

Det ram vi skal bruge er følgende:

36 bit SIMMS 60 ns access time EDO memory, i 8, 16 eller 32 MB klodser,
eller evt.

36 bit SIMMS 60 ns access time Fast Page memory, i en 64 MB klods.

Men det er tilsyneladene ikke sådan at skaffe... så hvis nogen kender en
shop der har dette på lager eller evt. selv forhandler det, så sig meget
gerne til...

Vi skal bruge 64MB ialt, nok gerne lidt mere så vi har lidt på lager...

/Peter.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 15:33

Peter Sepstrup wrote:

> Det ram vi skal bruge er følgende:
>
> 36 bit SIMMS 60 ns access time EDO memory, i 8, 16 eller 32 MB klodser,
> eller evt.
> 36 bit SIMMS 60 ns access time Fast Page memory, i en 64 MB klods.

36-bit er med ECC (stadigvæk EDO).

32-bit kan ikke bruges, da det ikke er med ECC.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 15:41

Peter Sepstrup wrote:

> Det ram vi skal bruge er følgende:
> 36 bit SIMMS 60 ns access time EDO memory, i 8, 16 eller 32 MB klodser,
> eller evt.
> 36 bit SIMMS 60 ns access time Fast Page memory, i en 64 MB klods.

Glemte lige:
Jeg ville nok prøve eBay, evt. den tyske (ebay.de).

Fra : Pondus [4291]

Dato : 12-03-04 16:41

"Peter Sepstrup" <nospam@sepstrupnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne til...
>
> Vi skal bruge 64MB ialt, nok gerne lidt mere så vi har lidt på lager...

www.itbrugtsalg.dk

de har en del ram til servere
mvh
kuno
--
ved direkte svar fjern alle x'er fra min mail

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-03-04 23:52

dk.marked.privat.edb.intern

Her handles på livet løs med alt muligt - herunder ram.
Det er brugt og så gammel ram burde være til at få til meget billig pris.

Kurt