Canon LBP 460 og WIN XP
Fra : Lars Zeuner

Dato : 11-03-04 19:39

Jeg har hørt at man muligvis kan få ovennævnte laserprinter til at fungere
med Win XP ved at bruge en eller anden HP driver. Nogen der ved noget mere
om dette, og eventuelt en side der beskriver dette.

Mvh

Lars Zeuner

Fra : Peter T.

Dato : 12-03-04 09:54

Lars Zeuner wrote:

> Jeg har hørt at man muligvis kan få ovennævnte laserprinter til at
> fungere med Win XP ved at bruge en eller anden HP driver. Nogen der
> ved noget mere om dette, og eventuelt en side der beskriver dette.

Lav en søgning i .dk-hierakiet i googlegroups på lbp 460 og lbp 465. Jeg
er sikker på, at din løsning vil dukke op et sted, da jeg mener jeg har
læst den et sted.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Allan Mogensen

Dato : 14-03-04 22:23

"Lars Zeuner" <lars_zeuner(no spam)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med Win XP ved at bruge en eller anden HP driver. Nogen der ved noget mere
> om dette, og eventuelt en side der beskriver dette.

Hej Lars.

Har du fået løst dit problem med printeren? Ellers kontakt mig pr. mail -
jeg har en driver der virker!!!!

Mvh

Allan

P.S Fjern NOSPAM i adressen ved svar