S: Aopen kabinet (H600B)
Fra : Thomas Jeppesen

Dato : 09-03-04 17:22

Hejsa, jeg har dette kabinet jeg gerne vil sælge.

http://english.aopen.com.tw/products/Housing/H600series.htm <- det sorte.
Der følger en 550 W q-tec strømforsyning med, en side med vindue + en side
uden. i strømforsyningen er der 2x papst 19 DB. Kabinettet har 4x LED
blæsere i hullerne, alle kabler er monteret med spiralflex. I fronten er de
2 dioder skiftet ud med blå dioder.

Her er det 2 bedre billeder: http://www.caseworld.dk/plug.php?p=browser&f=11

Angående siden med vindue, så er der boret 4 huller, til at sætte endnu et
vindue udenpå, men det har jeg ikke lige haft til til at gøre endnu. Det var
for at jeg kunne gravere et billede i ruden.
Der skal måske lige siges, at gitteret ved de 2 bagerste blæsere er saver
væk... det giver en del bedre luft gennemstrømning. Der er så sat 2x laser
skårede gitre for.

mvh 2mas

Fra : Gevaldi

Dato : 09-03-04 17:46

Thomas Jeppesen skriblede:
> Hejsa, jeg har dette kabinet jeg gerne vil sælge.

Det er vi da ligeglade med og hvis du
endelig vil belemre en nyhedsgruppe
med det, så prøv at futte over i:

--
/Gevaldi

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 18:06

Gevaldi wrote:

> [...]

Beklager, men det er faktisk

som kabinetter hører til i.

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat.edb.intern

Se pkt. 3.
"Denne nyhedsgruppes formål er privathandel med edb-udstyr til indvendig
montage i en computer, samt kabinetter."

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-03-04 18:06

In article <404def22$0$95016$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
2mas@caseworld.dk says...

> Hejsa, jeg har dette kabinet jeg gerne vil sælge.

Byder en skumbanan.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 09-03-04 18:22

> Byder en skumbanan.

Fordi jeg jeg er glad i dag, byder jeg TO!! skumbananer...

Mvh. Simon

Fra : Thomas Jeppesen

Dato : 09-03-04 18:12

hov, var lige kommet i den forkerte gruppe.