HP.Photo Smart p1000
Fra : Jørn Christensen

Dato : 08-03-04 01:48

Jeg har været ved at skifte den sorte blækpatron. Herefter vil printeren
ikke køre videre . Den kommer med fejlmeldingen "color cartridge is missing
snap cartridge completely in"
Blækpatronen er den orginale hp patron. Jeg har prøvet at rense både
patronen og printeren, jeg har også prøvet at tage stikket ud i 24 timer men
intet har hjulpet
Er der nogen der har prøvet noget lignende og kan give mig nogle gode råd.
Jørn.

Fra : TommyF

Dato : 08-03-04 15:38

On Mon, 8 Mar 2004 01:48:13 +0100, "Jørn Christensen"
<svingelbjerg@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>intet har hjulpet
>Er der nogen der har prøvet noget lignende og kan give mig nogle gode råd.
Oh ja, jeg fik gratis min HP1100 ffra arbejde da vi ikke kunne få den
til at akcepterer en patron, ligemeget hvad vi prøvede, at rense med
sprit, luftpuste, selv mindre vold men intet virkede.
Ikke desdumindre startede den pludselig efter et par dages legen med
diverse prøver mislykkes test, og den har kørt lige siden.

Så det kan lade sig gøre, men hvordan det lykkes aner jeg ikke.

-------
Hvorfor skal man være stille i et vaskeri...
Fordi Bamseline er koncentreret.
--------