HJÆÆÆLP
Fra : Brian

Dato : 07-03-04 23:06

Hvordan nul stiller jeg den sorte efter en refill jeg kan godt men den
farvede

Det er en hp 916c Printer

Fra : Jens Gregersen

Dato : 08-03-04 00:57

[klip volapyk(?)]

Du kan i hvert fald starte med at læse her:

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : Brian

Dato : 08-03-04 01:24

Hvad har det men mit problem af gøre ?????

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-03-04 01:45

"Brian" <bekby@henriksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad har det men mit problem af gøre ?????

At du ikke skriver andet end et stort HJÆÆÆLP i emnelinien..
Folk har en bedre tendens til at reagere med et ordenligt svar hvis
emnelinien indeholder en del af spørgsmålet.. Ingen kan jo vide om du er ved
at drukne eller flade ned fra et højhus med det emne du har valgt..

Har du iøvrigt prøvet HP's hjemmeside eller google?

Mvh
Benjamin

Fra : Jens Gregersen

Dato : 08-03-04 01:52

> Hvad har det men mit problem af gøre ?????

Linket ovenfor var ment som en hjælp til dig. Men siden du ikke vil læse på
et link kan jeg vel lige så godt opsummere lidt for dig og samtidig give dig
et lille kursus i usenet:

1) Lav sigende overskrifter. Hvorfor? Hvis alle bare skrev HJÆÆÆÆLP som dig,
hvordan skulle man så kunne skelne indlæggene fra hinanden? Dvs man skulle
læse _alle_ indlæg igennem for at se om det er noget man kan hjælpe med.

2) Læs korrektur:

"Hvordan nul stiller jeg den sorte efter en refill jeg kan godt men den
farvede

Det er en hp 916c Printer"

Hvis du lige brugte 10 sekunder på at læse det et par gange, kan vi godt
blive enige om at der mangler et par ord, ikke?

3) Beskriv dit problem (ordentligt) - hvad har du gjort, hvad har du ikke
gjort?

Hvis ikke fordi klokken var kvart i kvalme kunne jeg blive ved. Men den
sidste vigtigste skal du dog lige have med:

4) Husk det er for din egen skyld. Buk dig!

Fra : Peter T.

Dato : 08-03-04 07:26

Jens Gregersen wrote:

> Linket ovenfor var ment som en hjælp til dig. Men siden du ikke vil
> læse på et link kan jeg vel lige så godt opsummere lidt for dig og
> samtidig give dig et lille kursus i usenet:

Hvorfor hjælper du ham? Han kan jo godt læse, hvilket han har bevist, men
vil åbenbart hellere holdes i hånden af andre.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Anders Pedersen

Dato : 08-03-04 16:38

On Sun, 7 Mar 2004 23:05:33 +0100, "Brian" <bekby@henriksen.mail.dk>
wrote:

>Hvordan nul stiller jeg den sorte efter en refill jeg kan godt men den
>farvede
>
>Det er en hp 916c Printer

Præv refillshoppen spørgsmål og svar.
der er det beskrevet