5.1 Digital SoundBlaster
Fra : NevaKee

Dato : 07-03-04 16:53

Jeg har et 5.1 Digital SoundBlaster lydkort, som når jeg spiller spil
hakker i lyden.
Kan det have noget at gøre med mit grafikkort, eller er det bare min
computer.

Min Pc:
AMD Athlon XP 2200+
ASUS A7V333 <--(det indbyggede lydkort er slået fra...)
768Mb ram
GeForce MX 420 (64MB)

Jeg har prøvet at opdatere driveren, men det hjælper ikke...

Hilsen Markus.

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 08-03-04 16:15

> [...]
> 768Mb ram
> GeForce MX 420 (64MB)
>
> Jeg har prøvet at opdatere driveren, men det hjælper ikke...

Jeg har muligvis det samme problem. Min PC små hakker også i lyden i nogle
spil som fx Max Payne 2 og NFS:UG.

Hvis jeg genstarter min PC og lader være med at starte alle mulige ekstra
programmer op, som ICQ, Winamp og sådan noget. Så er der ingen problemer med
lyden.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-04 17:25

Min gør det også fra tid til anden, men hver gang jeg opdaterer min software
til Live lydkortet, forsvinder det igen...
Prøv det engang !
--
Med venlig løvehilsen
Søren 'HDI' Wind - www.BirbaSkiver.dk

Fra : NevaKee

Dato : 08-03-04 20:58

Takker! Jeg vil prøve det, det er nemlig ret belastende...

Finder jeg selv en anden løsning skriver jeg det lige.

Hilsen Markus.

Fra : MRN

Dato : 01-04-04 11:31

> Jeg har et 5.1 Digital SoundBlaster lydkort, som når jeg spiller spil
> hakker i lyden.
> Kan det have noget at gøre med mit grafikkort, eller er det bare min
> computer.

Hvad hedder lydkortet helt exact?

MRN