Eksekvering af Win-2000 filer under Win-XP
Fra : Torben Christensen

Dato : 07-03-04 16:42

Jeg har anskaffet en ny PC og installeret Win-XP Pro. Dansk.

Fra Wustek har jeg modtaget en driver til brug for min scanner
(1200ED).

Imidlertid skal denne driver indlæses, som om OS var Win-2000.
Imidlertid kan jeg ikke eksekvere den exe-fil, som skal installere
driveren. Systemet svarer *Windows kan ikke finde Web.exe".
Der ingen problemer med at kopiere filerne via Stifinder.
Er det en opsætningsfejl et eller andet sted ?

På forhånd tak.
Torben

PS! Jeg er selvfølgelig administrator når jeg forsøger at installere
driveren.

Fra : Leony

Dato : 07-03-04 19:24

In news:5agm405j4hq8dkc0vkntur7jlnh2qp0rss@4ax.com,
Torben Christensen <tc@tc> typed:

> Fra Wustek har jeg modtaget en driver til brug for min scanner
> (1200ED).

Har du også modtaget instrukser om hvordan den installeres på en XP
maskine:
http://www.mustek.com/download/html/english-xp.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Torben Christensen

Dato : 07-03-04 21:04

>Har du også modtaget instrukser om hvordan den installeres på en XP
>maskine:
>http://www.mustek.com/download/html/english-xp.html

Ja jeg har gjort som beskrevet, men får som sagt en messagebox fra
Windows, hvoraf det fremgår, at Windows ikke kan finde filen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-03-04 10:55

In article <ftvm40pmmoh26nhauv88ov6d1u5l2jdd9n@4ax.com>, tc@tc says...

> Ja jeg har gjort som beskrevet, men får som sagt en messagebox fra
> Windows, hvoraf det fremgår, at Windows ikke kan finde filen.

Er du sikker på at filen er der hvor Windows forventer at den skal
være?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Torben Christensen

Dato : 10-03-04 13:31

On Mon, 8 Mar 2004 10:54:31 +0100, Jesper G. Poulsen
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>In article <ftvm40pmmoh26nhauv88ov6d1u5l2jdd9n@4ax.com>, tc@tc says...

>Er du sikker på at filen er der hvor Windows forventer at den skal
>være?

Ja det er jeg nogenlunde sikker på, idet filerne er på en cd, som jeg
har fået tilsendt fra Mustek.

Torben

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-03-04 16:14

In article <si2u40hbjgc64vs5f51s7m0strim2pobft@4ax.com>, tc@tc.dk
says...

> Ja det er jeg nogenlunde sikker på, idet filerne er på en cd, som jeg
> har fået tilsendt fra Mustek.

Det er jo ikke sikkert at Windows forventer at de skal ligge der.