V: Vurdering af computer
Fra : ChristianTC

Dato : 07-03-04 15:47

Hej NG

Jeg har en computer som jeg vil skifte ud med en blærbar. Defor vil jeg
måske sælge min gamle computer til en ven, men jeg ved ikke hvad der er
rimeligt at tage for den. Jeg er klar over at sådan noget udstyr falder
dramatisk på kort tid. Computeren er 1½ år gammel og består af følgende:

Chieftech Dragon Kabinet Miditower (Sort)
P4 2.53 Ghz FSB 533
Asus P4S8X Bundkort med onboard lyd (disabled) og netkort
Plextor CD-RW (sort) 48x
LiteOn DVD/Cd-R drev
Creative Audigy Lydkort
Western Digital Harddisk 80 Gb (den hurtigste af dem)
Viewsonic P95f+ 19" skærm

MVH
Christian

Fra : ChristianTC

Dato : 07-03-04 15:52

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> LiteOn DVD/Cd-R drev
> Creative Audigy Lydkort
> Western Digital Harddisk 80 Gb (den hurtigste af dem)

Doooh jeg glemte grafikkort: GeForce4 TI 4400

MVH
Christian

Fra : Zulu

Dato : 07-03-04 16:38

ChristianTC wrote:

> Doooh jeg glemte grafikkort: GeForce4 TI 4400

Det bliver den ikke mere værd af her i gruppen...

Smid indlægget i en passende markedsgruppe, så får du nok bedre bud end de
skumbananer, der plejer at blive budt her i gruppen!

Zulu

Fra : ChristianTC

Dato : 07-03-04 16:53

"Zulu" <zulu@.N.O.S.P.A.M.toughguy.net> wrote in message

> Det bliver den ikke mere værd af her i gruppen...
>
> Smid indlægget i en passende markedsgruppe, så får du nok bedre bud end de
> skumbananer, der plejer at blive budt her i gruppen!
>
> Zulu

ok, tak for hintet.

MVH
Christian