Tastatur? USB?
Fra : Jean

Dato : 07-03-04 13:05

Hej NG!

Mangler et billigt tastatur, som kan køre via USB. Så søger jeg på
www.edbpriser.dk efter et tastatur, max 200 kr. og USB-kabling.

Så kommer bl.a. denne:

Vil det sige, at både musen og tastaturet er til USB eller er det kun musen?

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 07-03-04 13:46

> Vil det sige, at både musen og tastaturet er til USB eller er det kun
> musen?

Det vil sige at du kan vælge om du vil bruge 2 PS/2 stik eller om du vil
bruge 1 USB stik. Det er et kabel, som deler sig i enden. De to stik det
deler sig i er en PS/2 og en USB og der følger så en omformer fra USB ->
PS/2 med.

Håber det giver mening.

--
Mvh. Kim Fritze Sillasen, Aalborg
Forget 911, I dial .357

Fra : Jean

Dato : 07-03-04 16:07

Kim Fritze Sillasen skrev:
> [...]
> bruge 1 USB stik. Det er et kabel, som deler sig i enden. De to stik det
> deler sig i er en PS/2 og en USB og der følger så en omformer fra USB ->

Der må der nødvendigvis være 2 kabler? Et fra tastaturet, og et fra musen?
Det skal bare være muligt at bruge USB fra begge dele....

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk