Ingen lyd
Fra : Stefan Skjerning

Dato : 06-03-04 03:28

Hej ng
Fornylig måtte jeg geninstallere windows, hvilket jeg har gjort mange gange
før uden problemer. Efter denne installation fandt jeg ud af at mine
mp3-filer ikke ville afspille lyd. Lyden virker ellers fint på min computer.
Jeg er overbevist om indstillingerne på min computer er som de var dengang
jeg kunne høre mp3-filer.
I den windows mediaplayer som følger med windows, popper der en meddelelse
op hvor der står:
"Cannot play back the audio stream: no audio hardware is available, or the
hardware is not responding".
I en anden windows mediaplayer som jeg efterfølgende downloadede, kunne der
godt afspilles mp3-filer, men uden lyd.

Tilsyneladende er lyden ikke rigtig indstillet til at kunne afspille
mp3-filer, men jeg er desværre lidt flad for idéer...

-Stefan