Brænderprogram.
Fra : Leif Christensen

Dato : 29-02-04 22:28

Hej alle.
Jeg har i flere år haft en Phillips brænder i min PC på Windows 98. Der
fulgte et ROXIO program med.
Jeg kunne f.eks. gemme billeder uden at afslutte CDen, og dermed når jeg fik
flere billeder brænde dem ned på CDen også.
Jeg har nu installeret Windows XP, hvilket har medført at jeg ikke kan læse
mine ikke-afsluttede CDer.
Er der mon her en som ved hvordan jeg igen kommer i forbindelse med mine
filer?
--
De bedste hilsener, Leif.

Fra : Gevaldi

Dato : 29-02-04 22:22

Leif Christensen skriblede:
> Hej alle.
> Jeg har i flere år haft en Phillips brænder i min PC på Windows 98.
> Der fulgte et ROXIO program med.

Denne ng er til hw relaterede problemer, så
du er nok bedre hjulpet i den grp. hvor de alt
alt om brændersoftware sidder og det er:

Et lille hint Leif, slør din email adresse når
du bruger news, da der er robotter der
høster adresser og på den måde får du
pludselig din postkassefyldt med spam.

--
/Gevaldi

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-03-04 13:05

"Leif Christensen" <oz8gw@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
læse
> mine ikke-afsluttede CDer.
> Er der mon her en som ved hvordan jeg igen kommer i forbindelse med mine
Hej.
Kan du ikke bruge ROXIO i windows xp ?

Mvh. Jørgen Nielsen.