Reperatør EDB Fyn Amatør søges
Fra : Claus Lauritsen

Dato : 29-02-04 16:43

Jeg er den lykkelige/ulykkelige ejer af en ca 4 år gammel PC med en AMD K2
450 MHZ processor.
et Asus bundkort P5a.
Den har drillet mig en del på det seneste, da den går ud Booter umotiveret,
lige midt idet hele imens den arbejder.
Jeg har prøvet meget, det sidste jeg har prøvet er at geninstallere Windows
2000, og partionere disken om til NFT fra Fat32.
Jeg har prøvet at fjerne com kortet, bytte grafikkort, bytte lydkort,
afmontere cd rom drev og A-drev. skifte harddisk, skifte ram. det eneste jeg
ikke har prøvet er at skifte strømforsyning og bundkort . Hjælp Hjælp.
Er der nogen der kender nogen der kunne tænke sig at tjene lidt lommepenge,
ved at hjælpe mig.

Hilsen Claus Lauritsen tlf: 40295553

Fra : BT

Dato : 01-03-04 17:09

"Claus Lauritsen" <cml@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke har prøvet er at skifte strømforsyning og bundkort . Hjælp Hjælp.
> Er der nogen der kender nogen der kunne tænke sig at tjene lidt

Det kunne godt tyde på, at din CPU bliver for varm. Der skulle vel ikke
ligge en masse støv på vingerne på blæseren.
Har selv haft lign. problem.
/Brian

Fra : ab

Dato : 02-03-04 01:12

K2

Hvor bor du på Fyn ?

ab

Fra : Leony

Dato : 02-03-04 12:53

In news:40436020$0$1591$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
BT <et@eller.andet> typed:

> Det kunne godt tyde på, at din CPU bliver for varm. Der skulle vel
> ikke ligge en masse støv på vingerne på blæseren.

Umiddelbart et godt bud. Kender en der lige har haft samme symptomer -
ny køleprofil hjalp.

Det kan også være at blæseren er gået i stykker og slet ikke kører
rundt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/