Køb af ny printer
Fra : Per Nielsen

Dato : 29-02-04 11:31

Hejsa.

Min Canon BJC-6100 er ved at være klar til de evige printermarker.
Udskrifter er totalt stribede (vandrette), og det bliver værre og værre.

Jeg synes det virker interessant at printe på CD- og DVD-skiver, og i den
forbindelse har jeg kig på Epson Stylus Photo R200 og R300. Nogen der har
noget godt/dårligt at sige om disse modeller? Er der nogen grund til at give
omkring 300,- mere for en R300, eller er jeg lige så godt tjent med en R200?
Hvor køber jeg billigst farvepatroner til disse modeller?

Er der evt. andre modeller som kan anbefales i prisklassen 1.000-1.300?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-02-04 11:57

Per Nielsen skrev :
> [...]
> Hvor køber jeg billigst farvepatroner til disse modeller?
>
> Er der evt. andre modeller som kan anbefales i prisklassen 1.000-1.300?

Har lige bestilt en Canon i865, kik på den. Den kan også skrive på CD/DVD'er
med egnet overflade.
http://www.printmore.dk/ er billig med uorginal blæk.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-02-04 17:09

Michael Lund Sørensen wrote:
> Har lige bestilt en Canon i865, kik på den. Den kan også skrive på
> CD/DVD'er med egnet overflade.

OK, jeg checker den lige.

> http://www.printmore.dk/ er billig med uorginal blæk.

Ser interessant ud. Kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der kører
med uoriginal blæk på en af Epson printerne.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-03-04 16:31

Per Nielsen wrote:
> Jeg synes det virker interessant at printe på CD- og
> DVD-skiver, og i den forbindelse har jeg kig på Epson
> Stylus Photo R200 og R300.

Jeg har afprøvet R300 og er meget overrasket over dens
flotte foto-kvalitet, blækket er endda knastørt når det er
printet - utroligt.

> Nogen der har noget godt/dårligt at sige om disse modeller?

R300 er lidt langsomt, men det er værd at vente på.

> Er der nogen grund til at give omkring 300,- mere for en
> R300, eller er jeg lige så godt tjent med en R200?

Jeg kender ikke forskellen.

> Hvor køber jeg billigst farvepatroner til disse modeller?

Aner det ikke, kan ikke rigtig finde blækket til R300
på nogle af de sider jeg plejer at bruge.

> Er der evt. andre modeller som kan anbefales i prisklassen
> 1.000-1.300?

Til fotos? - Jeg tvivler.

--
Mvh.