Patroner olliveti
Fra : Mette og René

Dato : 28-02-04 12:46

Der var engang en flink person der vidste mig hvor jeg fik refill til en
jp190, men nu kan jeg skut finde siden igen
Nogen der kender en side?

--
MVH René

www.golf2.dk
www.racerc.dk
http://www.vrcr.dk
http://www.gshobby.com/sitecarts/sitecarts.cgi
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUU90&P=0

Fra : Mette og René

Dato : 28-02-04 20:42

Har fundet en side

Fra : @person(NOSPAM).dk

Dato : 28-02-04 21:01

Mette og René wrote:
> Har fundet en side

Hvor er det så?... Det er altid lidt surt når man med eks. google groups
finder en nyhedsgruppetråd uden et svar.

/Steffen

Fra : Mette og René

Dato : 28-02-04 22:31

> Hvor er det så?... Det er altid lidt surt når man med eks. google groups
> finder en nyhedsgruppetråd uden et svar.
>
> /Steffen

Jeg forstår ikke lige helt hvad du mener?
Jeg har spurgt om en ting, og skrev jeg har fundet en side for at folk ikke
behøver at hjælpe med at lede efter den/en.

Men jeg har fundet det jeg skulle bruge på inkhouse.dk

Produkter/olivetti190-192/Olivetti 1 printhoved+2 Refill Sort

René

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 28-02-04 22:50

Mette og René wrote:

> Jeg forstår ikke lige helt hvad du mener?
> Jeg har spurgt om en ting, og skrev jeg har fundet en side for at
> folk ikke behøver at hjælpe med at lede efter den/en.

Alle indlæg bliver arkiveret på google http://www.google.dk/grphp,
man kan søge i indlæg og finde løsningen på ens problem, da der ofte er
andre som har haft samme problem. Så er det lidt surt at finde dit svar,
uden at få adresen med.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Mette og René

Dato : 29-02-04 21:04

> [...]
> man kan søge i indlæg og finde løsningen på ens problem, da der ofte er
> andre som har haft samme problem. Så er det lidt surt at finde dit svar,

Ahhh nu fattede jeg det....boiinng

René

Fra : Mette og René

Dato : 01-03-04 16:24

> [...]
>
> Men jeg har fundet det jeg skulle bruge på inkhouse.dk
>
> Produkter/olivetti190-192/Olivetti 1 printhoved+2 Refill Sort

Dette er en fejl på deres side, og kan ikke bestilles!

René