Opld. AAA'er i mus ?
Fra : Olesen

Dato : 28-02-04 08:15

Hvordan vil 2 stk. opladelige AAA batterier fungere
i min logitech trådløse mus (een med normal kugle)...

Holder de ?

Fra : Sune Storgaard

Dato : 28-02-04 08:45

Olesen mumbled his insignificant opinion in:
40404058$0$27429$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> Hvordan vil 2 stk. opladelige AAA batterier fungere
> i min logitech trådløse mus (een med normal kugle)...
>
> Holder de ?

Ikke evigt .. i en konventionel mus holder et par (alm) batterier omkring 6
måneder. Afhænger af mange faktorer som hvor meget du bruger dem,
producent/mode, afstand til reciever, batteritype und zu weiter

Min (skod) optisk trådløse derimod kan nemt suge en opladning på 3 dage

Fra : Olesen

Dato : 28-02-04 09:27

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Min (skod) optisk trådløse derimod kan nemt suge en opladning på 3 dage

Sært.
Mine HAMA opld. batterier til digitalcameraet holder mærkbart
længere end normale. Men det har nok noget med hvor
meget strøm der blir' suget over tid.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 28-02-04 09:41

Olesen mumbled his insignificant opinion in:
404050e7$0$27444$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> Sært.
> Mine HAMA opld. batterier til digitalcameraet holder mærkbart
> længere end normale. Men det har nok noget med hvor
> meget strøm der blir' suget over tid.

Nej det er ikke så sært . En optisk mus bruger *langt* mere strøm end en
konventionel mus, derfor holder de ikke så lang tid. Det er muligt at de her
genopladelige er ved at være lidt "flade" , så de ikke genoplader helt så
meget som et par nye. Men de vil holde meget længere i en konventionel mus.