Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Billigste andelsboliglån? Basisbank?
Fra : No1

Dato : 14-03-04 19:00

Jeg skal have flyttet et andelsboliglån. Indtil videre ser Basisbank ud
til at være nogle af de billigste. Har været inde at se på mybanker.dk,
men det er ikke så overskueligt. Er der nogen steder der er billigere
end Basisbank?

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 14-03-04 21:17

"No1" <nooooone@cghfcdgsgesg.mars> wrote in message
> [...]
> til at være nogle af de billigste. Har været inde at se på mybanker.dk,
> men det er ikke så overskueligt. Er der nogen steder der er billigere

Held og lykke med at forsøge at blive kunde, jeg har prøvet 2 gange uden
held.

Og her handler det ikke om de ikke vil have mig i biksen, eller rettere, så
langt nåede vi ikke, da de begge gange ikke have "tid" til at kigge på
sagerne indenfor aftalt tid.

Prøv Alm.brand bank, de kan finde ud af at få kunder i butikken, og renten
er lavere pt 0,1 %, men lidt hasr også ret.

Mvh.

Kim

Fra : Conny

Dato : 21-03-04 09:12

> [...]
> til at være nogle af de billigste. Har været inde at se på mybanker.dk,
> men det er ikke så overskueligt. Er der nogen steder der er billigere

Du kan jo prøve at nævne hvilket tilbud du har fået! Selv holder jeg mig
langt fra de banker der kræver 2% i oprettelse, det er jo ret meget hvis man
fx skal låne 400k. Og ofte er renten ikke tilsvarende lavere
For en oversigt kan du se i politikens lørdagsliv den 20 marts, her er en
oversigt over AB lån.