Vandre & Kano tur i Sverige/norge - gode i~
Fra : Ncc

Dato : 14-03-04 14:53

Hej med alle.

jeg har sendt denne til fritid.Rejse & fritid.lystfiskeri da den (efter min
mening) kan passe begge steder.

Vi er 3 kompisser som vil afsted til Sverige (Eller Norge) i én uges tid
primo maj måned.
Planen er at vandre afsted med rucksack, telt og fiskestang i en 3-4 dage,
og så ramme et sted med en kano med plads til 3 personer.
Vi vil så padle rundt i 2-4 dage, og nyde tilværelsen deroppe.
Planen er generelt at holde et moderat tempo, langs et stykke fiskevand,
hvor vi forhåbentlig kan lande vores aftensmad, og bruge en time eller 2 om
aftenen ved en sø bred, med snøren i vandet

Vi havde fundet et arrangør
"Reklame on"
Venø rejser
"Reklame off"
Men hans arrangementer starter først op slut maj start juni.
Vi leder derfor nu efter alternative arrangører.
Er der nogen herinde der har erfaringer og/eller gode råd om en god tur
arrangør, eller andet der kan bringe os ud i den svenske natur uden alt for
megen bøvl.

På forhånd tak.
Ncc

Fra : Benny Fly

Dato : 13-03-04 07:46

kig her:
http://www.niels-holler.dk/
mvh Benny

Ncc <fam.christensen_slettes@os.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:405463cc$0$243$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Jensen

Dato : 23-03-04 23:53

"Benny Fly" <bennyfly-sletdette-@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> kig her:
> [...]

¨[KLIP]

Hej

Ovenstående hjemmeside er OK og det er Rogen også. Hvis du er begynder og
kun har en uge vil jeg dog ikke anbefale Rogen-området.

Se eventuelt på http://www.glaskogen.se Der er godt både at vandre, padle og
fiske.
Eller http://www.fluepapiret.dk
Jeg har selv en hjemmeside om kano og vandreture i sverige, men desværre er
det pinligt lang tid siden den er blevet opdateret.(en ny version har været
undervejs i over eet år) Find den på http://www.absolutvildmark.dk

Hilsen
Flemming

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 24-03-04 17:28

On Tue, 23 Mar 2004 23:53:24 +0100, "Jensen"
<kaf@dette_skal_slettes_mail.dk> wrote:

>Ovenstående hjemmeside er OK og det er Rogen også. Hvis du er begynder og
>kun har en uge vil jeg dog ikke anbefale Rogen-området.

Jeg har været på en uges kanosejlads i Rogen-området. Det jeg husker
bedst er faktisk, at vi stort set ikke så nogen dyr - masser af fisk
og en enkelt elg var hvad det blev til.

Og så har jeg aldrig båret på kanoen så meget som i Rogen-området, det
var nærmest en bodybuilder-tur.

Med venlig hilsen

Hans-henrik

Fra : Jensen

Dato : 06-04-04 23:08

"H.T. Ohlsen" <nntp@ohlsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og en enkelt elg var hvad det blev til.
>
> Og så har jeg aldrig båret på kanoen så meget som i Rogen-området, det

Hej Hans-Henrik

Er myg ikke et dyr

Vi mødte bæver, grævling og der skulle være moskusokser i området, selv om
vi ikke var på den side af fjorden, hvor de skulle holde til.
Udover dette havde vil haglvejr (det var i juli) og to dage med orkan.
Området er dog helt fantasisk og med skøn natur

Hilsen
Flemming

Fra : Ncc

Dato : 29-03-04 21:05

Hej igen

Blot til orientering og som tak for jeres input, jan jeg da oplyse at vi
kører 3 mand til Sydsverige i uge 19.

Det blev ikke specielt vildt - men kano & kajak kommer vi dog i, og ser
ftrem til en uge uden stress og jag, og forhåbentlig en fisk eller 4 på
krogen

I kan se stedet her:
http://www.svenskkanoferie.dk

Mvh