Display manager og Fluxbox
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-03-04 12:29

Hejsa!

På min desktop er jeg gået over til Fluxbox istedet for KDE. Vil jeg i
den forbindelse opnå fordele ved, at skifte min displaymanager ud med en
anden?

Jeg tænker her hurtighed, plexibilitet og deslige.

Jeg vil tro det er KDM jeg bruger på min MDK9.2. Er det korrekt det står
for KDEDisplayManager? Eller er jeg gået galt i byen?

Den DM jeg søger må meget gerne kunne loade KDE også, da konen ikke
synes så meget om Fluxbox... hun kigger faktisk lidt på mig som om jeg
er en nørd LOL, men det må hun selv om - hun kan passe sig selv i KDE

På forhånd tak

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 15-03-04 09:56

Martin Johansen [6000] wrote:
> Hejsa!
>
> På min desktop er jeg gået over til Fluxbox istedet for KDE. Vil jeg i
> den forbindelse opnå fordele ved, at skifte min displaymanager ud med en
> anden?

Jeg vover skindet: nej; du vil ikke opleve nogen markant forskel.

> Jeg tænker her hurtighed, plexibilitet og deslige.
>
> Jeg vil tro det er KDM jeg bruger på min MDK9.2. Er det korrekt det står
> for KDEDisplayManager? Eller er jeg gået galt i byen?

Lyder rimeligt.

> [...]
> synes så meget om Fluxbox... hun kigger faktisk lidt på mig som om jeg
> er en nørd LOL, men det må hun selv om - hun kan passe sig selv i KDE

Det eneste der sker er, at der køres et givent program ved login og det
program er så det, der starter KDE, Flux etc.

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-03-04 23:35

On Mon, 15 Mar 2004 09:55:57 +0100, Steen Suder, privat wrote:

> Jeg vover skindet: nej; du vil ikke opleve nogen markant forskel.

Okay Jeg vil bare gerne så langt væk fra KDE, som muligt, du ved,
har man sagt A må man også sige B

> Det eneste der sker er, at der køres et givent program ved login og det
> program er så det, der starter KDE, Flux etc.

Ja. Jeg har imellemtiden prøvet XDM... det var ikke nogen succes.