Sleep()
Fra : Hansi

Dato : 14-03-04 08:51

Hej NG

Hvad er det nu jeg skal include for at kunne bruge funktionen Sleep()?

Tager funktionen sekunder eller millisekeunder som parameter?

Mvh
Hansi

Fra : Mogens Hansen

Dato : 14-03-04 09:22

Hansi wrote:

> Hvad er det nu jeg skal include for at kunne bruge funktionen Sleep()?

Det kommer an på hvilket bibliotek funktionen stammer fra.

> Tager funktionen sekunder eller millisekeunder som parameter?

Hvis det er fra Win32 API'et, så skal du bare trykke F1 i dit
udviklingsmiljø eller slå op i Win32 API referencen, så vil du se at det
er millisekunder.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : AHR

Dato : 14-03-04 09:28

> Det kommer an på hvilket bibliotek funktionen stammer fra.

Ja, det er rigtigt. Men kan ikke huske hvilket et jeg kan bruge - derfor
spørger jeg.

> Hvis det er fra Win32 API'et, så skal du bare trykke F1 i dit
> udviklingsmiljø eller slå op i Win32 API referencen, så vil du se at det
> er millisekunder.

Koden kompileres med g++ kompileren. Ved ikke præcist hvad jeg skal gøre
der.

Tak
Hansi

Fra : Mogens Hansen

Dato : 14-03-04 09:52

AHR wrote:

[8<8<8<]
> Koden kompileres med g++ kompileren. Ved ikke præcist hvad jeg skal gøre
> der.

På hvilken platform ?

Venlig hilsen

Fra : AHR

Dato : 14-03-04 13:06

> På hvilken platform ?

XP med cygwin

Fra : Leo Havmøller

Dato : 14-03-04 14:08

"Hansi" <han@xx.xx> wrote in message
> Hej NG
>
> Hvad er det nu jeg skal include for at kunne bruge funktionen Sleep()?
>
> Tager funktionen sekunder eller millisekeunder som parameter?

Det hele står i dokumentationen:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dllproc/base/sleep.asp

Leo Havmøller.