hjælp til at "linke" mellem frames med jav~
Fra : Jacob Helly Juell-Ha~

Dato : 14-03-04 01:38

Jeg sidder her og er ved at flå håret ud af mit hoved
Problemet er at jeg skal lave et link som refererer til en anden
frame…..
I HTML er det jo bare at lave et ”target”, hvad gør jeg med
Java-scripts???

Dette er koden som driller mig:

onmouseout="fadeImgend2(0)" onclick="window.location='test.html'
;" style="border:1px solid
gray;background-color:silver;width:100;text-align:center">Test</t
d>

Er der nogen som kan hjælpe mig??

På forhånd tak!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-03-04 02:47

Jacob Helly Juell-Hansen <jacobjuell@tdcadsl.dk> skrev :

>onmouseout="fadeImgend2(0)" onclick="window.location='test.html'
>;" style="border:1px solid
>gray;background-color:silver;width:100;text-align:center">Test</t
>d>

Jeg kan ikke lige, men hvorfor vil du bruge onclick og ikke et
normalt link?

Hvis du med css sætter display: block og width: 100% på, så vil
du opnå det samme, som jeg ser det.

Nenlig at hele cellen er et link.
--
Knud

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 15-03-04 15:45

onclick="top.mitFrameNavn.location='test,html'"